ژولیان مینار، خبرنگار تله‌فوت و دوست نزدیک کیلیان امباپه، از سوی مدیران پی اس جی به خدمت گرفته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیکولو اسکیرا، خبرنگار روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت و یکی از بلاگرهای حوزه نقل و انتقالات، از قطعیت توافق طارمی و باشگاه تاتنهام خبر داد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: ۲ خانم خبرنگار بازداشتی ارتباطی با تهیه‌ گزارش از موضوع مهسا امینی ندارند و با آمریکا همکاری داشته‌اند.
رئیس باشگاه لاس پالماس در یک مکالمه تلفنی به بدترین شکل ممکن خبرنگار نشریه آاس در جزایر قناری را تهدید کرد.
طبق ادعای خبرنگار آاس که نزدیک به باشگاه رئال مادرید است، انتقال امباپه به رئال بین 10 تا 12 مرداد رسمی خواهد شد.
«درخواست قالیباف و برخی نمایندگان برای برکنار شدن معاون سیاسی وزیر کشور باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور نباید تسلیم باج‌خواهی عده‌ای شود»؛ این عباراتی است که حسین جلالی عضو جبهه پایداری در پاسخ به پرسش خبرنگار اعتماد درباره رخدادهای اخیر مجلس و انتقاد بسیاری از نمایندگان مستقل و اعضای طیف نو اصولگرا از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور عنوان می‌کند.
یک خبرنگار مطرح مصری به نقل از وکیل مهدی طارمی اعلام کرد ستاره ایرانی با وجود اصرار باشگاه الهلال و پیشنهاد این باشگاه قصد ترک اروپا را ندارد و به بازی در پورتو ادامه خواهد داد.
مردی که سال‌ها محبوب جامعه بوده و در محافل مختلف مورد تقدیر قرار گرفته، با طرح چند پرسش از یک بازیکن تیم ملی، «بازجو» و «آزارگر» نامیده شده است. حالا با دو روایت پیرامون «آقای گزارشگری فوتبال ایران» مواجه هستیم. یکی، صدایی از درون جامعه و برای جامعه و دیگر، بازجو خبرنگاری علیه خواست جامعه. این که کدام‌یک از این تفسیر‌ها صحیح است را هر شخص می‌توان از دریچه قضاوت خود بنگرد
گیوم بالاگه، خبرنگار مشهور اسپانیایی، می‌گوید لیونل مسی پیش از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی از این باشگاه تضمین‌هایی می‌خواهد تا خیالش از بابت سطح تیم در فصل‌های آینده راحت بشود.
اصفهان- ندا سپاهی خبرنگار خبرگزاری مهر اصفهان در نخستین دوره جشنواره استانی «قاصد آب» رتبه دوم بخش خبر را کسب کرد.
«وقایع اتفاقیه» قطعا دومین روزنامه‌ای است که به زبان فارسی در ایران منتشر شد و از نظر توالی تاریخ انتشار روزنامه در ایران سومین محسوب می‌شود؛ زیرا قبل از انتشار «وقایع اتفاقیه»، روزنامه دیگری با عنوان فارسی «شعاع روشنایی» توسط مبلغان مذهبی امریکایی در شهر ارومیه منتشر می‌شد.
داریو مونتِرو، خبرنگار هوادار بارسلونای برنامه ال‌چیرینگیتو، با طرح یک سوال باعث عصبانیت کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از فینال سوپرجام شد.
یکی از خبرنگاران روسی انتقال اتحادیه فوتبال این کشور به آسیا را اشتباهی نابخشودنی دانست.
لیونل مسی در پایان بازی با کرواسی و در مصاحبه با سوفیا مارتینز منقلب شد و به ملت آرژانتین قول قهرمانی داد.
نسترن فرخه، خبرنگار «شرق» آزاد شد.
یک خبرنگار آلمانی با انتشار دو تصویر تاکید دارد گل دوم ژاپن مقابل اسپانیا سالم بود.
تعدادی از تماشاگران تونسی و مغربی با در دست داشتن پرچم فلسطین، اطراف خبرنگار شبکه «کان»رژیم صهیونیستی که در حال تهیه گزارش در قطربود حلقه زده اند و یکصدا فریاد «فلسطین فلسطین» سر می‌دهند.
یک خبرنگار آمریکایی می‌گوید ماموران امنیتی ورزشگاه احمد بن علی به دلیل پوشیدن یک تی‌شرت خاص اجازه ورود او به استادیوم برای تماشای دیدار آمریکا و ولز را نداده‌اند.
خبرنگار اعزامی دیلی‌میل به قطر ترکیب اصلی انگلیس مقابل ایران در بازی فردا را پیش‌بینی کرده است.
ورونیکا بروناتی، روزنامه‌نگار آرژانتینی و نزدیک به لیونل مسی، مدعی شد این بازیکن اول جولای 2023، بازیکن بارسا خواهد شد.
ورونیکا بروناتی، روزنامه‌نگار آرژانتینی و نزدیک به لیونل مسی، مدعی شد این بازیکن اول جولای 2023، بازیکن بارسا خواهد شد.
ورونیکا بروناتی، روزنامه‌نگار آرژانتینی و نزدیک به لیونل مسی، مدعی شد این بازیکن اول جولای 2023، بازیکن بارسا خواهد شد.
سید ابراهیم رئیسی در مصاحبه اختصاصی با لِسلی استال مجری شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز آمریکا گفتگو کرده است. به گفته سی بی اس این اولین مصاحبه رئیس جمهور ایران با یک خبرنگار غربی محسوب می‌شود. لسلی گفته که به من گفته شد چطور لباس بپوشم، قبل از او ننشینم و حرفش را قطع نکنم. یک ساعت برای مصاحبه به ما فرصت دادند.
خبرنگار الجزیره اعلام کرد، همه در راه صلح و آشتی با ایران هستند. اسرائیل از صلح و آشتی میان کشورهای عربی و ایران مسلمان وحشت زده می‌شود، زیرا بر قدرت مردم عرب و اسلام و مسلمانان می‌افزاید.
خبرنگار سرشناس در حوزه نقل و انتقالات ترکیه مدعی شد باشگاه فنرباغچه همچنان در انتظار مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ